16.02.2023
Walne Zgromadzenie 2023 szkolenie w dniu 09.03.2023

Zarząd Małopolskiego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych w Tarnowie zaprasza do udziału w szkoleniu OnLine z tematu:

 

Walne Zgromadzenie 2023 w spółdzielni mieszkaniowej

 

Szkolenie odbędzie się w dniu 09.03.2023r. za pośrednictwem platformy do szkoleń – TEAMS w godz. 9.00-13.00 (z krótkimi przerwami w trakcie szkolenia)

Każdy uczestnik, dzień przed szkoleniem otrzyma link do platformy, na której należy dokonać rejestracji i zalogować się w dniu szkolenia.

 

Szkolenie przeznaczone jest dla:

Na szkoleniu zostaną omówione:

 

Program szkolenia:

  1. Zmiany dotyczące sprawozdania z działalności
  2. Szablon sprawozdania zarządu z działalności – WZÓR W MATERIAŁACH
  3. Zasady sporządzenia sprawozdania z działalności
  4. Najczęstsze błędy
  5. RODO a sprawozdanie z działalności
  6. Termin przyjęcia sprawozdania z działalności za 2022 r.
  7. Termin przyjęcia sprawozdania finansowego za 2022 r.
  8. Termin badania / oceny sprawozdania finansowego za 2022 r.
  9. Termin zatwierdzenia sprawozdania z działalności i finansowego za 2022 r.
  10. Jakie czynności wykonać jeżeli nie było zwołane WZ w 2020 r., 2021r. i 2022r. ? Czy można połączyć uchwały za 2019r., 2020 r., 2021r. 2022r.?
  11. Od kiedy należy udostępnić w 2023 roku  sprawozdania członkom Spółdzielni?
  12. Do kiedy należy zwołać Walne Zgromadzenie w 2023 r.?
  13. Czy należy zarządzać pisemne lub zdalne głosowanie uchwał Walnego Zgromadzenia w 2023r.?
  14. Najnowsze orzecznictwo i poglądy dotyczące pisemnego głosowania uchwał WZ
  15. Sankcje nieterminowego zwołania Walnego Zgromadzenia w czasie epidemii i po jej odwołaniu
  16. Problemy interpretacji terminu zwołania Walnego Zgromadzenia
  17. Jak należy przygotować się do Walnego Zgromadzenia?
  18. Walne Zgromadzenie a najnowsze orzecznictwo i RODO
  19. Przygotowanie Walnego – obligatoryjna treść zawiadomienia o pisemnym głosowaniu, sposób doręczeń, skutki uchybień, zasady liczenia terminów
  20. Realizacja ustawowych uprawnień członków przy zwoływaniu Walnego Zgromadzenia
  21. Czy wszystkie uchwały i poprawki zgłoszone przez członków spółdzielni muszą być uwzględnione?
  22. Zasady wykładania materiałów i upubliczniania zawiadomień a RODO
  23. Udział członka spółdzielni, pełnomocnika, eksperta i pomocy prawnej – możliwości ograniczenia uczestnictwa
  24. Otwarcie obrad
  25. Odczytanie listy pełnomocnictw i weryfikacja pełnomocnictw – najważniejsze zasady
  26. Wybór prezydium i komisji
  27. Prezentacja sprawozdań
  28. Podział obowiązków na Walnym Zgromadzeniu
  29. Rodzaje uchwał podejmowanych na Walnym Zgromadzeniu
  30. Jak wprowadzić do porządku obrad poprawki do uchwał w pisemnym głosowaniu?
  31. Zasady głosowania
  32. Elektroniczne liczenie głosów
  33.  Wybory do Rady Nadzorczej a WZ
  34. Czy wybrana w czasie epidemii Rada Nadzorcza jest legalna?
  35. Procedury wyboru członków Rady Nadzorczej
  36. Wymogi kandydatów do Rady Nadzorczej
  37. Prezentacja kandydatów do Rady Nadzorczej
  38. Jaka większość głosów powinna być stosowana w wyborach do Rady Nadzorczej?
  39. Zagrożenia podważenia uchwał Walnych Zgromadzeń

 

Szkolenie poprowadzi: Radca Prawny – Dariusz Wociór

 

Odpłatność za szkolenie wynosi:

- 310,00 zł od osoby + VAT – dla spółdzielni będącej członkiem MZRSM,

- 340,00 zł od osoby + VAT – dla spółdzielni nie będącej członkiem MZRSM

 

Cena zawiera dostęp do platformy w czasie trwania szkolenia, materiały szkoleniowe przygotowane przez wykładowcę oraz konsultacje w czasie przeznaczonym na szkolenie.

Sposób zapłaty: faktura zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.

Termin nadsyłania zgłoszeń do 06.03.2023r. fax: 14/626-09-90, 14/627-35-80 lub e-mail: szkolenia@mzrsm.pl

 

 

Powrót