12.04.2024
Konferencja w dniach 13-14.05.2024

Zarząd Małopolskiego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych w Tarnowie zaprasza na Konferencję w temacie organizacji Walnego zgromadzenia 2024 - najnowsze zmiany i bieżące problemy oraz doręczenia elektroniczne i cyfryzacja w spółdzielniach mieszkaniowych.

 

Konferencja odbędzie się w dniach: 13-14.05.2024r. w Hotelu Nad Rabą ul. Proszowska 121, 32-700 Bochnia


Rozpoczęcie konferencji w dniu 13.05.2024r.

Od godz. 14.00 do 15.00 obiad i zakwaterowanie.

Szczegółowy program zostanie przedstawiony w pierwszym dniu spotkania.

Zakończenie konferencji i wyjazd uczestników w dniu 14.05.2024r. ok. godz. 15.00

Konferencję poprowadzi - Radca Prawny Grzegorz Abramek i Adwokat Monika Iwaniak-Jeziorowska

Program szkolenia:

  1. Przygotowanie do walnego zgromadzenie w 2024r.-  zawiadomienia, sposób doręczenia, zasady liczenia terminów;
  2. Uprawnienia członków przy zwoływaniu Walnego Zgromadzenia,
  3. Czy wszystkie uchwały i poprawki zgłoszone przez członków spółdzielni muszą być uwzględnione?
  4. Zasady wykładania materiałów i upubliczniania zawiadomień;
  5. Zasady liczenia głosów przy podejmowaniu uchwał;
  6. Najnowsze orzecznictwo związane z WZ;
  7. Podstawy prawne – daty wejścia w życie i podstawowe obowiązki e-doręczeń;
  8. Funkcjonowanie doręczeń elektronicznych w praktyce – adres do doręczeń elektronicznych oraz elektroniczna skrzynka – przykłady i elementy praktyczne
  9. Podmioty uczestniczące w doręczeniach elektronicznych;
  10. Postępowanie administracyjne i sądowe w dobie doręczeń elektronicznych;
  11. Obowiązki Zarządu związane z doręczaniami elektronicznymi;
  12. Narzędzia wspomagające informatyzację działalności spółdzielni mieszkaniowej;
  13. Składania wniosków do KRS – Portal Rejestrów Sądowych;
  14. Elektroniczna forma składania wniosków;
  15. Zaskarżanie postanowień,
  16. Przykładowe złożenie wniosku za pośrednictwem PRS;
  17. Elektroniczne Postępowanie Upominawcze – wady i zalety;
  18. Krajowy Rejestr Zadłużonych – informacje praktyczne;
  19. Zasady związane z funkcjonowaniem strony internetowej spółdzielni – zamieszczanie dokumentów a ochrona danych osobowych;
  20. Digitalizacja dokumentów i ich elektroniczny obieg.

Karta zgłoszenia do pobrania w zakładce DO POBRANIA - Karty zgłoszeń

Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 30.04.2024r. e-mail: szkolenia@mzrsm.pl

DO ZOBACZENIA NA KONFERENCJI

 

Powrót