Prezes Zarządu, Członkowie Zarządu,
Pracownicy - Spółdzielni Mieszkaniowej,
Zarządcy Nieruchomości
Zarząd Małopolskiego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych w Tarnowie zaprasza do udziału w szkoleniu OnLine z tematu:
WSPÓLNOTY MIESZKANIOWE W CZASIE EPIDEMII, ZMIANY USTAWY O WŁASNOŚCI LOKALI
Szkolenie odbędzie się w dniu 08.02.2021r. za pośrednictwem platformy do szkoleń – TEAMS w godz. 10.00-14.30 (z krótkimi przerwami w trakcie szkolenia)
Każdy uczestnik, dzień przed szkoleniem otrzyma link do platformy na której należy dokonać rejestracji i zalogować się w dniu szkolenia. Podczas transmisji uczestnicy widzą prelegenta, prezentacje na ekranie monitora oraz mogą zadawać pytania.
Wymagania techniczne: dostęp do internetu komputer z głośnikami lub słuchawki. Polecamy użycie przeglądarki FIREFOX lub GOOGLE CHROME
Szkolenie:
- pozwoli przygotować uchwały ogółu właścicieli lokali we wspólnocie mieszkaniowej po zmianie ustawy o własności lokali,
- wskaże jak opracować niezbędne dokumenty zgodnie z nowymi zasadami,
- wyjaśni jak przygotować głosowanie nad uchwałami żeby nie zostały zaskarżone,
- wskaże jak prowadzić zebranie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ma charakter warsztatów na których uczestnicy biorą czynny udział,
- przedstawi powstawanie wspólnot w spółdzielniach mieszkaniowych,
- opisze przejmowanie do zarządzania wspólnot przez spółdzielnie mieszkaniowe,
- określi czynności konieczne w przypadku rozpoczęcia zarzadzania nieruchomością,
- wyjaśni zasady zarządzania nieruchomościami przez spółdzielnie mieszkaniowe.
W materiałach wzory: zawiadomienia, projektów uchwał, listy obecności, karty do głosowania, odpowiedzi na pisma w spółdzielni mieszkaniowej
Program szkolenia:
- Ostatnie zmiany ustawy o własności lokali.
- Zawiadomienie o zebraniu ogółu właścicieli lokali we wspólnocie mieszkaniowej po nowelizacji ustawy o własności lokali.
- Rozpoczęcie zebrania – listy obecności, karty do głosowania, protokół po zmianie przepisów w czasie epidemii.
- Podejmowanie uchwał w trybie obiegowym i mieszanym.
- Udzielenie absolutorium z działalności Zarządu Wspólnoty za rok 2020 r.
- Przyjęcie rozliczenia kosztów zarządu nieruchomością wspólną za rok 2020 – podjęcie uchwały uwzględniającej obowiązujące przepisy.
- Przedstawienie i przyjęcie projektu planu gospodarczego i planu remontów na rok 2021 – podjęcie uchwały.
- Ustalenie zaliczki na koszty zarządu nieruchomością wspólną na rok 2021 – podjęcie uchwały na podstawie nowych przepisów.
- Przyjęcie rozliczenia funduszu remontowego za rok 2020– podjęcie uchwały.
- Ustalenie zaliczki na fundusz remontowy na rok 2021 – podjęcie uchwały.
- Inne uchwały we wspólnocie a zmiana przepisów.
- Nadzór właścicielski a nowelizacja ustawy o własności lokali.
- Zaskarżanie uchwał a nowelizacja ustawy o własności lokali.
- Konsekwencje zmian w stosunku do spraw organizacyjnych we wspólnotach mieszkaniowych i w spółdzielniach mieszkaniowych.
- Odpowiedzialność za wnoszenie opłat do wspólnoty.
- Prowadzenie windykacji po nowelizacji ustawy o własności lokali.
- Podejmowanie decyzji przez Zarząd Wspólnoty w czasie epidemii.
- Najnowsze orzecznictwo dotyczące wspólnot mieszkaniowych.
- Podsumowanie szkolenia.
Szkolenie poprowadzi: Radca Prawny – Dariusz Wociór
Odpłatność za szkolenie wynosi:
- 260,00 zł od osoby + VAT – dla spółdzielni będącej członkiem MZRSM,
- 290,00 zł od osoby + VAT – dla spółdzielni nie będącej członkiem MZRSM
Cena zawiera dostęp do platformy w czasie trwania szkolenia, materiały szkoleniowe przygotowane przez wykładowcę oraz konsultacje w czasie przeznaczonym na szkolenie.
Sposób zapłaty: faktura zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.
Termin nadsyłania zgłoszeń do 04.02.2021r. fax: 14/626-09-90, 14/627-35-80 lub e-mail: szkolenia@mzrsm.pl
Prezesa Zarządu
Aneta Piękoś
Powrót