06.02.2019
Konferencja pt.: RODO dla kadry kierowniczej

Prezes Zarządu,

Z-ca Prezesa Zarządu

Główny Księgowy,

Kierownicy działów organizacyjnych

i członkowsko - mieszkaniowych

Spółdzielni Mieszkaniowej

 

Zarząd Małopolskiego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych w Tarnowie zaprasza na Konferencję pt:

 

RODO  dla kadry kierowniczej

 

Konferencja odbędzie się w dniach 27.02. – 01.03.2019r. w Hotelu TATRA ul. Cyrhla 34 Zakopane

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie,
  2. Definicje,
  3. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych, a w tym następujące kwestie istotne dla spółdzielni mieszkaniowych:
  4. Prawo członków spółdzielni do informacji a RODO,
  5. Ujawnianie członkom spółdzielni informacji o kontraktach zawartych przez spółdzielnię,
  6. Czy spółdzielnie mają obowiązek na żądanie członka podać informacje dot. wynagrodzeń zarządu i członków rady nadzorczej,
  7. Zasady udzielania mieszkańcom informacji o stanie płatności telefonicznie, mailowo lub osobiście,
  8. Ujawnianie zadłużenia i osób dłużników członkom spółdzielni,
  9. Dochodzenie roszczeń przez spółdzielnie od dłużników a RODO,
  10. Monitoring i zasady przechowywania pozyskanych w ten sposób danych oraz współpraca z organami ścigania, prokuraturą i sądami w zakresie danych z monitoringu,
  11. Przetwarzania danych zawartych w pismach członków o umorzenie płatności lub rozłożenie na raty,
  12. Przechowywanie akt i dokumentów spółdzielczych,
  13. Obowiązki spółdzielni jako Administratora danych,
  14. Praktyczne zasady organizacji pracy z danymi osobowymi,
  15. Zarządzanie pracownikami a RODO:
  16. Dane osobowe w procesie rekrutacji,
  17. Jakich danych możemy żądać od pracowników? Konsekwencje odmowy podania danych na żądanie pracodawcy,
  18. Zasady prowadzenia akt osobowych i ich udostępniania a RODO,
  19. Dostosowanie zasad prowadzenia ewidencji czasu pracy i list obecności do nowych zasad ochrony danych,
  20. Przetwarzanie wizerunku pracownika, w tym identyfikatory, zdjęcia w Internecie, Intranecie czy gablotach,
  21. Monitoring wizyjny,  komputerów, poczty, telefonów, samochodów (gps),
  22. Uprawnienia kontrolne pracodawcy, w tym badanie alkomatem, przeszukiwanie osób i rzeczy.

Szkolenie poprowadzą: Pani Karolina Gonet-Szwarga i Pan Sławomir Zabłocki.

Jak wynika z przedstawionej tematyki Konferencji, będziemy się zajmować najaktualniejszymi i ważnymi dla zarządów oraz innych działów spółdzielni mieszkaniowych zagadnieniami, które sprawiają wiele problemów.

W trakcie konferencji udzielane będą odpowiedzi na indywidualne pytania uczestników.

Odpłatność za uczestnictwo w  Konferencji  wynosi:

- dla spółdzielni zrzeszonych:  970 zł + VAT (od osoby)

- dla spółdzielni niezrzeszonych: 1000 zł + VAT (od osoby)

Dopłata do pokoju 1-osobowego wynosi 100 zł + Vat za 2 doby.

 

Jeżeli spółdzielnia mieszkaniowa zgłosi na szkolenie:

- 3 osoby – otrzymuje rabat w wysokości 5%.

- 4 osoby – otrzymuje rabat w wysokości 10%

 

Program Konferencji:

I dzień

Konferencję rozpoczynamy 27.02. o godz. 16.00

Uroczysta kolacja godz. 19.00

II dzień

od godz. 9.00 – 15.00 wykłady

od godz. 15.00 czas wolny

godz. 19.00 kolacja

III dzień

po śniadaniu wyjazd uczestników

 

Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 20.02.2019r. tel/fax: 14/626-09-90 lub e-mail: szkolenia@mzrsm.pl

 

DO ZOBACZENIA NA KONFERENCJI

 

 

                                                                                                                       Prezes Zarządu

                                                                                                                     mgr Aneta Piękoś

Powrót