03.09.2024
ABC pracownika ds. organizacyjno-samorząd. w spółdzielni mieszkaniowej

Zarząd Małopolskiego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych w Tarnowie zaprasza do udziału w szkoleniu OnLine z tematu:

 

ABC pracownika ds. organizacyjno-samorządowych w spółdzielni mieszkaniowej

 

W programie szkolenia m.in.:

  1. WZORY:

       2. wskazówki dotyczące ochrony interesów Zarządu,

       3. nowe wytyczne w zakresie przygotowania posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej,

       4. błędy dotyczące wyborów organów,

       5. mieszane oddanie głosów przez Zarząd i Radę Nadzorczą

       6. obliczanie kworum,

Szkolenie odbędzie się w dniu 20.09.2024r. za pośrednictwem platformy do szkoleń – TEAMS w godz. 9.00-13.00 (z krótkimi przerwami w trakcie szkolenia)

Każdy uczestnik, dzień przed szkoleniem otrzyma link do platformy, na której należy dokonać rejestracji i zalogować się w dniu szkolenia.

 

Program szkolenia:

  1. Zakres obowiązków pracownika ds. organizacyjno-samorządowych
  2. Wskazówki dot. pracy pracownika ds. organizacyjno-samorządowych
  3. Najczęstsze błędy w  pracy pracownika ds. organizacyjno-samorządowych
  4. Współpraca z Zarządem i Radą Nadzorczą
  5. Hierarchia aktów prawnych
  6. Zasady zmiany statutu spółdzielni
  7. Najnowsze wytyczne dotyczące opracowywania regulaminów
  8. Najczęstsze błędy dotyczące regulaminów
  9. Regulacje prawne i orzecznictwo dotyczące treści regulaminów
  10. Statut a regulaminy
  11. Zasady zmian regulaminów
  12. Warunki przydatności regulaminów
  13. Kompetencje organów w zakresie zmiany regulaminów w spółdzielni
  14. Obligatoryjne regulaminy w spółdzielni mieszkaniowej
  15. Dodatkowe regulaminy usprawniające działanie spółdzielni mieszkaniowej
  16. Organizacja posiedzenia Zarządu i Rady Nadzorczej
  17. Uprawnienie członka rady nadzorczej lub członek zarządu żądania zwołania posiedzenia
  18. Wymogi wniosku o zwołanie posiedzenia przez członka rady nadzorczej lub członek zarządu
  19. Skutki nie zwołania posiedzenia Rady lub Zarządu po złożonym wniosku
  20. Nowe tryby podejmowania uchwał
  21. Obliczanie kworum
  22. Zagrożenia zmian prawnych
  23. Ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych a Prawo spółdzielcze w zakresie działania organów spółdzielni
  24. Nowe prawa i obowiązki członka spółdzielni wpływające na działalność organów
  25. Zmiana kompetencji Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia
  26. Struktura i uprawnienia Zarządu i Rady Nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej
  27. Zasady reprezentacji spółdzielni przez Zarząd i pełnomocników
  28. Przygotowanie do walnego zgromadzenia

 

Szkolenie poprowadzi: Radca Prawny – Dariusz Wociór

 

Odpłatność za szkolenie wynosi:

- 310,00 zł od osoby + VAT – dla spółdzielni będącej członkiem MZRSM,

- 340,00 zł od osoby + VAT – dla spółdzielni nie będącej członkiem MZRSM

 

Cena zawiera dostęp do platformy w czasie trwania szkolenia, materiały szkoleniowe przygotowane przez wykładowcę oraz konsultacje w czasie przeznaczonym na szkolenie.

Sposób zapłaty: faktura zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.

Termin nadsyłania zgłoszeń do 18.09.2024r. e-mail: szkolenia@mzrsm.pl

 

Powrót